Fikadags!

Hejsan!

Idag är jag ledig från skolan, eller nej nu ljög jag haha! Jag har en sen eftermiddagslektion mellan 16:00 - 18:00 som blev flyttad dit i sista sekund och har bestämt mig för att inte gå på den.
Istället ska jag sätta igång tentaplugget snart innan en eftermiddagsfika med Kystan och kanske Linn väntar nere på stan!

Lite senare ikväll möter jag upp min man för lite sällskap och mys. Den här veckan började jättestressig och nu har dagarna fortsatt i samma takt fast jag kanske inte varit så stressad resten av veckan. Det är redan torsdag och imorgon väntar en ny helg. 
Det blir min sista helg innan tentan så jag kanske borde sätta igång med att plugga i tid så jag kan unna mig lite roligt nästa vecka. 

 
                                  Jag, Kystan och Linn i Sthlm för några helger sedan.
                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0