Dubbla födelsedagar!

Hejsan!

Dagarna går så fort när man är ledig, klockan har redan hunnit bli kväll och just nu håller jag på och förbereder mig inför kvällen. Jag och Isa ska ta oss till Kvickan lite senare för att fira Milad och Samules födesledagar med resten av alla inbjudna..
Rebecca & Fiona spelar på Filial ikväll och vill så gärna dra dit men jag vet att med Jönköping/Stockholm/Eskilstuna-gänget kommer jag ha det otroligt kul och det slutar oftast med att något går överstyr, det finns det klara bevis på från förra festen.

Hinner jag inte med och se dj-duon ikväll, vet jag att fler gånger väntar! Nu måste jag göra mig klar innan jag ska möta upp Isa! Ha det så trevligt ikväll, vi hörs imorgon!
Puss!

                                       Bilderna är från sist när alla var samlade. 
                 
                 
                
                       
                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0