Det är över nu.

Hej!

Vilken gårddag och vilken morgon jag har varit med om. Igår fick jag stressa mig igenom det sista arbetet inför redovisningen med att fixa ett bildspel innan jag åkte till Sthlm för att planera det sista över en fika med gruppen.
Alla kom hem sent igår och ingen har sovit särskilt bra inatt och dessutom gick jag runt med huvudvärk hela dagen. Jag var nervös inför redovisningen och repeterade för min man och för mig själv i huvudet hela kvällen och imorgon gick jag upp tidigt för att ta mig till skolan.
Det gjorde ont att behöva lämna sängen och det varma täcket men jag led ännu mer på hur skönt det såg ut när jag såg min man låg och sov.

Nu är i alla fall redovisningen över och det tackar jag för, det gick bra men det kunde ha gått bättre. Tio minuter redovisning på en grupp av 4-5 personer går vääldigt fort, vi hann inte med allt vi hade planerat in.
Det är superfint väder ute men jag funderar starkt på att ta en powernap efter dessa två intensiva dagar. En salstenta väntar nästa vecka så om jag vill vila lite innan det borde jag göra det nu.

Vi hörs lite senare! Puss 

                                                                    @ Café 60 igår.. 
                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0