Bordet är bokat!

Godmorgon!

Igår var jag alldeles för trött för att uppdatera när jag kom hem sent mot kvällen. Igår efter skolan åkte jag som sagt direkt till Eskulstuna för att umgås med Kystan och Linn i några timmar nere på stan.
Vi har det alltid lika roligt när vi umgås och skrattar till våra historier. Vi tog en runda på stan och tittade in de senaste kläderna i butikerna och efteråt satte vi oss ner och åt en matbit.
Efter några mysiga timmar med de, cyklade jag hem och mötte upp min kära mor som jag åkte (bil) och gjorde lite ärenden med.

Idag är jag ledig från skolan likaså imorgon och efter frukosten har jag lite saker att ta tag i här hemma. Ikväll kommer min man hit och jag har bokat bord åt oss på Papas Tapas. Mina första smakupplevelser därifrån sist med Linn och Kystan förra veckan lockade honom till att också vilja uppleva det själv. Jag förstår fortfarande inte hur jag kan ha missat den restaurangen i den lilla stad jag vistas i.

Nu måste jag gå, kommer förhoppningsvis in lite senare med en dagens outfit. Sköt om er, puss!


Kommentarer
Linn

Du är så söööt! :) Har alltid kul med er två <3 Much love. Puss /Linn

2011-04-21 @ 12:37:55
URL: http://linnlicious.blogg.se/
Kystan

Hihi nice att du gillade det.. Ni får ha en trevlig kväll! Puss

2011-04-21 @ 16:30:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0