Birthday girl 1.

Jag orkade aldrig komma tillbaka hit igår, mådde jättedåligt under dagen och tror att det kan vara för att jag stressade så mycket under påskhelgen med att träffa alla vänner, stressäta och åka runt överallt. Det kändes mycket bättre när jag hade vilat någon timme och idag mår jag bättre.

Igår fyllde min kära Alexandra år, GRATTIS IGEN SÖTNOS! Hon är den första i tjejligan att åldras och bli ett år äldre. Nu när hennes födelsedag är över kommer det gå supersnabbt med oss andra och snart är vi lika gamla som henne igen, nämligen 22 år.

Usch, jag vill inte bli äldre, trivs verkligen jättebra som 20+ så jag stannar nog här :) Flera vänner och bekanta säger att man får åldersnoja när man fyllt 23 (!?). Det är inte ens mycket egentligen men det är verkligen massor som får lite panik över den siffran och det skrämmer mig.
Har 40 års krisen utvecklats och blivit en 23 års kris?

Idag är jag ledig från skolan igen, vi har inte så många föreläsningar just nu eftersom alla ska skriva en uppsats och då kan man ju hänga vart man vill. Dock har vi väldigt många seminarium, den första är nu på fredag!
Jag och Antonella som skriver detta tillsammans har knappt börjat med de, vi ska ses imorgon och komma igång men tänkte att jag börjar lite smått idag!

Nu ska jag duscha och äta frukost innan jag börjar med skolarbeten. Vi hörs!

                                                    Några festkvällar på Alex och mig.
                                  
                                   
                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0