Y.Kawamura

Tja!

Jag har varit vaken sedan tio imorse och sysselsatt mig med saker som behövdes göras. Imorgon börjar min hårda och tuffa "nio-dagars-konstant-plugg-period" så jag tar det väldigt lugnt idag och bara njuter.
Trots det, var jag duktig och tog tag i nästa kursbok som måste läsas ut med att jag markerade det viktigaste i den så att jag kanske kan slippa sitta uppe sent någon kväll den kommande veckan. 

Boken är jättebra och intressant och bland de första som jag anser är värda att köpa. Yuniya Kawamura heter hon som skrivit den och boken heter Modeologi. Jag ska genast beställa hem den.

Jag var inne på Nelly.com tidigare för att försöka utnyttja deras fri frakt som avslutas idag och hittade en mössa till vintern. Jag gillar den otroligt mycket men vet inte om den passar mig.. Mamma, mitt tredje/fjärde öga får avgöra det lite senare :)

Tillbaka till Kawa.. Puss

                                 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0