We're leaving soon.

Puh, vilken dag det blev för mig. Det började jättelugnt med härligt sällskap och god frukost till att jag tokkörde runt i stan till alla stopp mor och jag var tvungen att göra innan jag åker ikväll.
Jag är helt utmattad nu och skulle helst vilja gå och lägga mig men jag har en packning att göra klart och en bilresa till Jönköping att köra innan jag får sova.

Om drygt en och en halvtimme ska jag vara redo att bege mig av till Isa och som vanligt känner jag ingen stress över det.
Jag ska packa, byta om, fixa håret och äta något men sitter här istället och funderar på att se ett gammalt program som jag har missat innan jag kanske borde börja fixa mig. Tidsoptimist kallar jag det.

Jag kommer in igen med en liten bild. Om jag hinner.. :)

Update/
Nu är jag i princip klar med allt och reda att börja bilresan med Danne och Isa, det kommer bli grymt roligt! Konstigt nog blev jag lite piggare av att springa runt och fixa här hemma så denna kväll kan sluta hur sent som helst.

Nej, klockan rinner iväg alldeles för mycket, måste börja dra mig utåt nu. Vi hörs mycket snart igen, typ imorgon ♥

                
                 
                 Detta åker jag i ikväll.
                 Hood t-shirt/ Australien
                 Tunika/ H&M
                 Leggings/ Gina Tricot & Made by me.

                 Jacka/ Monki
                 Väska/ H&M
                 Converse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0