Bara min.

Nu är jag tillbaka igen som jag lovade. Min pluggdag gick bra men det kunde ha gått bättre, det dök upp en del saker som jag var tvungen att utföra och därför hann jag inte med lika mycket som jag önskade.

Jag var bl.a över hos min kusin och hälsade på, fixade håret inför helgen och lekte med kusinbarnen.
"Jag vill också raka mig på sidan mamma", säger minstingen och hon gör det för att visa hur fullt det är på en liten femåring.
Han insåg snabbt att det inte alls var snyggt och ändrade sig till en annan frisyr.

Nu sitter jag här och har världens dilemma att lösa till imorgon, samtidigt som jag borde fortsätta plugga lite innan A kommer, samtidigt som jag vill hitta fler gummistövlar att välja mellan..
Så här mycket saker borde man inte ha att göra nu vid deta sena klockslag =/ Jag är verkligen ute i sista minuten med allting, hela veckan har kännts som en sista minuten.

Mitt huvud sprängs snart på grund av dilemmat, detta är typiskt min situation att hamna i och jag vet, helt ärligt, inte hur jag ska lösa detta..
Vi hörs imorgon när jag har vaknat och då kommer ni säkerligen förstå vilket val jag gjorde.

Godnatt ♥ 

                                                      Min ena älsklingskusin, Famara.
            
            




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0