Work hard and get paid

Hej!

Jag kom hem för några timmar sedan efter en lång arbetsdag, är verkligen helt slut i kroppen nu och det bero mest på de stora och fula truckskorna som väger minst 10 kilo/var som vi tvingas ha på oss när vi jobbar med kläder.
Det kändes verkligen som det satt fast två stenklossar på fötterna.

Idag är jag allmänt trött på att se skinnhandskar och fingervantar i två-pack. De fanns med i stort sett varje lista jag tog och varje butik skulle ha dussintals med handskar/vantar.
I för sig förstår jag varför, vintern närmar sig oss nu..

Jag fick reda på ett jättebra sak idag som jag kommer kunna glädjas åt om ett tag :) Ser verkligen fram emot det.

Nu måste jag fortsätta med skolarbetet, vi hörs imorgon! 

Dessa handskar sysselsatte min vardag, söta och enkla skinnhandskar men ack så jobbigt och plocka. Cirka 300 styckna plockade låter kanske inte så mycket men när en enda butik skulla har 72 styckna, då blev det jobbigt.

För er intresserade finns de på H&M för 199:-
                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0