22.08

Hej!

Det har varit en lång fredag för oss Modevetare idag. Morgonen började med att vi såg en stumfilm i Filmhuset @ Karlaplan som faktiskt var ganska bra bara att det var jobbigt och inte ha något som helst ljud till. Minsta justering i stolen eller en hostning lät lika högt som musik inne på en klubb.

Efteråt åkte vi till skolan och hade föreläsning om detta och lite andra saker, bl a "The new woman". Detta var vår första långa skoldag sedan jag började där och det gjorde det lite svårt ibland att koncentrera sig.

Det var planerat att vi skulle dra med klassen på en Tapaskväll på Söder ikväll men skoldagen gjorde oss riktigt sega och vi hade inte bokning inne på restaurangen förrän tre timmar efter föreläsningen så vi struntade i det. Hoppas det kommer fler gånger :)

Under tiden som vi gick runt på stan och väntade på tåget, gjorde jag ett impulsköp på SKOR. Jag glömde helt bort mina andra skor som jag har skickat efter när jag såg dessa, jag fick de nämligen för det sjuka priset 149:- och därför var jag tvungen att ha de..

Om jag får välja hoppas jag på en lugn hemmakväll nu för jag inte mycket energi kvar i kroppen men man kan aldrig vara säker, det känns som om något dyker upp snart.

Ha en fortsatt trevlig dag, vi hörs igen imorgon ♥

                                                        Dagens sköna klädsel.
                 
                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0