Nästa: Aminata.

Godmorgon.

Jag kom aldrig tillbaka hit igår men jag tror att ni förstår vad som hände när jag lade mig en stund på sängen för att vila. Jag slocknade och sov som en stock i flera timmar och vaknade inte upp förrän sent på kvällen, fortfarande supertrött.

Idag var jag tvungen att bli väckt av alarmet igen eftersom jag har en tid hos Tandläkaren. Jag är glad att jag inte har så stor tandläkarsträck men jag gillar verkligen inte miljön därinne.. Det är tyst, stelt, folk sitter på
helspänn i hopp om att, "kanske.. kanske har tandläkaren glömt bort mig idag och jag slipper undersökningen".

För att inte tala om att en endaste tandläkare av alla jag har haft sedan jag gick dit för första gången har lyckats uttala mitt namn rätt.
Hur svårt kan det vara? Sju enkla bokstäver och det uttalas precis som det skrivs..
A-m-i-n-a-t-a.

Ett mysterium.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0