Ljus mullvad.

Hej!

Vilken aktiv lördag jag och A impulsgjorde nyss, är alldeles kall och slut i kroppen nu och njuter verkligen av att vara inne i värmen. Vi tog en promenad tidigare till Tuna Park för att shoppa och äta mat. Det var inte så jobbigt att ta sig dit, vi tog genvägar efter genvägar och kom dit ganska snabbt men åh så kallt det var!

Vi köpte bl a varsitt par vantar som höll oss varma på hemvägen och sedan fick jag en present av A (kan vara för att det är ett år och sex månader idag) nämligen ett par kängor!
Åh, vilken underbar man jag har som lyssnar till min önskelista, tro mig den är lång :)

Kängorna är från en hemsida som jag nyss gick in och klickade hem. Ni har sett de förr bland andra kängor och boots här på bloggen men bara för att det är jag och bara för att jag äntligen SKA få de, skiter det sig.

Skorna finns, det är inte det men jag läste kommentarerna om skorna innan jag beställde de och fick syn på detta:


Trots den dåliga kritiken, påverkade de inte mig något alls. Det är ganska skrämmande men när jag verkligen vill ha något gör jag allt i min makt för att få det.
Jag fick leveranstid: 10 NOV, onödigt lång tid kanske men jag håller ut.

JAG SKA HA DE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0