Nytt till garderoben!

Vilken dag, är helt slut fast jag valde att lämna klackarna hemma inför en shoppingdag med mor i huvudstaden. Det var ett bra val jag gjorde, om ni hade sett människorna som kryllade längs gatorna och inne i butikerna(!?).

Det började gå till överdrift när det till slut blev en kö för att få komma ut ur butikerna. Att jag aldrig lär mig att inte handla under lönetider!

Vi gav upp efter ett tag och åkte hemåt, fanns ingen ork kvar i kroppen för att trängas mer med folk men inte ska jag vara sur för det. Jag lyckades få med mig en del köp hem och några kommer här:

                                                                 Tröja /Lindex 
                
                                                                    Byxor/H&M
                 
                                                               Leggings/Monki
             

            
             DAGENS OUTFIT:
             Skinnbyxor /Bik bok
             Skjorta /H&M
             Klocka/Australien
             Smycken /Glitter, Ur&Penn, H&M, Internet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0