T&K show

I torsdags var det premiär för det nya bloggprogrammet Tyra & Kenza Show. Ni som tittade på Bella & Tyra Show förra säsongen och gillade det borde se detta program.
Vid det här laget känner man Tyra sen förr och ingen har väll missat Kenzas stora blogg men över 100.000 besökare dagligen? Nej, tänkte väll det :)  

Jag tittade precis på det och måste säga att de gjorde ett bra jobb, det var jättekul och se. Efter att ha sett det blev jag riktigt taggad på att ta tag i träningen igen.
Fan, att det ska vara så svart att bli motiverad och inte ge upp.

Jag ska inte lova för mycket men jag ska verkligen försöka ta tag i det på något sätt, även om det i början blir några få övningar hemma, ett jogginpass i veckan eller liknande.
Helt ärligt, borde man dra nytta utav naturen innan snökaoset närmar sig och man tvingas vistas inne dygnet runt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0