Road trip.

Godmorgon allesammans!

Hur mår ni idag? Jag mår jättebra, trots att jag sov riktigt dåligt inatt eller jag vaknade lite väl tidigt och tror att detta kan komma att förstöra hela dagen. Dagen blir så lång om man vaknar tidigt.

Idag ska jag fara mot Jönköping för att festa och umgås med vännerna därborta. Det var bl a detta och en fest i Sthlm (båda festerna är imorgon) som utgjorde mitt dilemma igår men eftersom jag bokat/planerat upp mig mer kring Jönköping, drar jag dit :)

Jag har en del saker att göra idag, dock inte förrän lite senare så jag har några timmar "ledigt" innan "sista-minuten-hetspackning och allt annat stressigt" börjar.
A ligger och sover och därför hittade jag en lucka att komma in hit men tänkte kila ner till affären och handla frukost. Jag blev jättesugen på en dunderfrukost idag så det får det bli.

Vi hörs lite senare ikväll och tills dess får ni ha en underbar fredag. ♥
P.s Grattis till min kära moster som fyller år idag!

                        Jag, mamma, moster och kusin på min födelsedag 09
          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0