Rainy days

Hejsan!

Bara för någon minut sedan, precis innan jag skulle börja skriva detta, kom jag på att jag lovade er att uppdatera ett senare inlägg igår. Gjorde jag det? Nej!
Förlåt men kan verkligen skylla på att skolan tog all min lediga tid igår och jag har verkligen en hel del att göra innan helgen så därför fick det bli så.

Idag skall jag vara klar med allt, till kl. 16.00 så efter det kommer jag tillbaka till er.
Ush, vilket urtråkigt väder vi har idag regn så långt ögat kan nå.

Behovet för ett par gummistövlar växer och växer och nu känns det verkligen aktuellt för att titta runt lite efter ett snyggt par att inhandla.

Som sagt, jag har drygt fyra timmar på mig nu med böckerna så det är bästa jag går med detsamma. Vi hörs lite senare ♥

Hittade precis dessa söta som dessutom liknar mina boots jag har. Perfekt matchning. 
Pris: 399:-
 
                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0