One week left!

Jag fattar inte hur tiden kan ha gått så fort. Helt ärligt så tror jag att klockan går lite för fort ibland,
tycker inte ni också det?
Idag om exakt en vecka händer något stort för mig. Eller det är inte så att jag har möjlighet att ta del utav det men bara känslan gör mig delaktig.

Idag om exakt en vecka har min älskade man suttit klart sin tid i fängelset och blir fri!
FATTAR NI?

LIL WAYNE KOMMER UT FÖR ATT FORTSÄTTA REGERA ÖVER HIPHOP-VÄRLDEN.

Miljontals frågor snurrar i mitt huvud: "Vad kommer hända?", "Vad är det första han kommer göra för att fira allt?", "Vad kommer hans nästa singel ute i det fria handla om?" "Får han pris på EMA i år?", listan kan göra lång.. 



                                  
                     
                      
                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0