Nio blev till åtta.

Sjukt är dagens ord.

Jag är alldeles slut i kroppen efter första hårda pluggdagen i skolan. Det började med en tidig lektion om "Mode och maskulinitet" och efter det var det bara att sätta sig i biblioteket och börja tokplugga. Det är så sjukt mycket historia som ska printas in i mitt huvudet från alla sju litteraturböckerna att jag får små panikattacker inombords ibland.

Hjärnan orkar inte läsa en endaste rad till efter att jag läste/antecknade i fem timmar, dock blev det en liten paus när Irina och Daoud kom och sällskapade mig efter lunchtiden. :)
Jag är verkligen inte van med dessa stora tentor, detta är ju min första och jag tycker så synd om alla andra studenter som också genomgår detta, ibland med ännu fler böcker och ännu svårare ämne.

Jag var med om höstens kanske värsta blås/regnväder nyss när jag hoppade av tåget och skulle promenera hemåt. Det var sånt oväder att det var svårt att hålla sig på sin sida av vägen.

Snart ska jag ta paus från böckerna men en timme till ger jag de sen får det räcka för idag. Imorgon åker jag tillbaka till biblioteket och hänger där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0