My girl.



Igår när jag satt och letade modebilder på nätet i hopp om att bli inspirerad/att något skulle fånga min uppmärksamhet, hittade jag henne.

Denna tjej (okänd eftersom den hittades i en blogg full med bilder på tjejer världen runt) är hur cool som helst och jag dras till henne. Jag vill veta mer om henne just på grund av hur hon ser ut.

Jag kommer mest komma ihåg henne (när jag tittar bort från bilden) genom hennes små detaljer hon bär på och det mystiska ansiktsuttrycket som knappt säger något.

När jag ser henne vill jag gå och ta på mig på kläder som kommer från olika stilar, mixa och matcha men som samtidigt bevarar min personlighet. Wow, vad du är grym.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0