Mottagen.

OOOOHH! ARGGHHH #%#?!

Jag skickade efter ett par skor den sextonde oktober, ni vet de där skorna som andra kunder hade kommenterat om att de fortfarande inte har fått hem.
Deras kommentarer påverkade inte mitt val så mycket (det är lite läskigt nu när jag tänker efter) och jag loggade in där nu för att se vart skorna befinner sig just nu:

Mottagen den 16/10.
Vi har tagit emot din order och påbörjar inom kort att packa din beställning i vårt centrallager.

Jag förstår inte. Tar det 11 dagar att packa ett par skor? Hur fan packar de skor i Frankrike eller vart deras centrallager ligger?

Jag vill ha de NU!

                        
                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0