I'm sick of being tired.



Jag orkar inte mer.
Jag har lust och bara ge upp och strunta i allting för jag orkar inte sitta med kurslitteraturen ännu en till dag men jag har verkligen inget annat val, i alla fall inte om jag vill klara tentan nästa vecka. Och det suger. 
 
"Detta var allt för mig, vi ses inte mer förrän tredje kursen startar i vår igen. Lycka till på tentan nästa vecka", avslutade Jabli så skönt när jag kliver ut från skrivsalen på tisdag och känna att: Jag gjorde det (förhoppningsvis kändes tentan bra) och nu kan jag fira med familj, vänner, A och shopping :)

Efter att A åkte hem tidigare idag mötte jag upp Antonella på stan för ännu en pluggdag, vi båda var rätt sega men vi fick ändå en del gjort. Nu är jag slut i kroppen och mätt efter dagens första måltid men ska fortsätta plugga lite till innan jag ska sova.

Imorgon åker vi till skolan igen och går på "Jeans-föreläsningen", det ser jag fram emot.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0