I'm dead.

Jag är så död.

Väckarklockan ringde tio imorse eftersom jag och Antonella hade planerat en pluggdag i biblioteket klockan tolv. Detta pissväder vi hade idag gav mig inga som helst andra möjligheter att göra roligare saker och därför stannade vi inomhus med kurslitteratur och anteckningar.

Vi var helt döda efter att ha pluggat i nästan fem timmar (utan lunch) att vi verkligen gjorde oss förtjänade utav matbiten efteråt.
Plugget slutade inte där, här hemma har jag fortsatt med Kawamuras bok som snart är utläst och antecknad.

Min kropp ber mig att ge den sömn men jag ska vara upp någon timme till innan jag fortsätter med resten imorgon. Hoppas att ni hade en mycket roligare dag än mig :)

Vi hörs imorgon, ska försöka hinna med en dagens outfit eller liknande.  


"Det kanske ser lite ut men 190 sidor Modeologi, 304 sidor Costume and Fashion,
269 sidor Fashion in Costume och 226 sidor
The visual history of costume väger tonvis i väskan." 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0