Guess what?

Gissa vad jag har gjort hela dagen? Umgåtts ännu en gång med kurslitteraturen. Hahaha, jag skrattar för att jag är så trött på detta nu, en hel veckas tentaplugg har jag snart klarat av och därför förtjänar jag utgången ikväll med tjejerna.

En paus från dräkthistorien och mänsklig sällskap är vad jag behöver ikväll. Om två timmar har jag fått order att befinna mig hemma hos Alex och som vanligt känner jag ingen stress till att börja förberedelserna.
Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig! Känner i för sig helst för att gå ut inlindat i ett täcke eftersom det är så himla kallt ute.

Som alltid så ska jag försöka hinna med en utgångsoutfit innan jag drar men om tiden rinner iväg för snabbt hörs vi igen imorgon.
Ha en trevlig lördag ♥

                                                                        Min vardag
                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0