Det är över nu.

Det är över nu.

Idag hände det, min första högskoletenta låg på det numrerade bordet jag blev ombedd att sitta vid under provet. Detta är vad jag har slitit för i två veckor och tro mig, det känns i hela kroppen. Det kan nästan jämföras med Mats beep-test under gymnasiet (de längderna man tar sig fram och tillbaka i hopp om att hamna på en hög siffra, vilket jag önskar här också)
Två veckors konstant pluggande (jag hoppas det ger resultat) och där var den, i ett chockerande tunnt häfte som inte alls tog så lång tid att gå igenom.

Jag måste säga att jag blev besviken på hur få frågor det var om hela dräkthisorien, från hela kursens litteratur (sju böcker + en kompendietext) fick vi inte alls mycket att visa vad vi har lärt oss.

Jag är så trött just nu att jag kan dö och det tänker jag göra också. Eller vila rättare sagt. Första kursen "Introduktion till Modevetenskap" är avklarad, imorgon är vi lediga men på torsdag börjar nästa kurs som håller oss upptagna till jul.

Jag kommer tillbaka lite senare, måste bort härifrån nu och känna efter om jag lever ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0