Coldest fall/winter

Hej där.

Jag klev in för inte alltför längesen efter en dag i skolan. Vi tog tåget vid tio imorse och har varit där sen dess på "Jeans-föreläsningen" och för att plugga. Föreläsningen kändes ganska onödig och när vi, under lektionen, märkte att det inte hade någon större koppling till tentan nästa vecka.

Med den lilla tid som finns kvar till att plugga har jag ingen tid att slösa på annat (förutom kanske shopping, haha) och jag kände verkligen hur jag gärna vill kliva ut ur salen och sätta mig ned och plugga på mitt.

Snön är här nu, for real, och det känns sisådär. Jag har inte alls hunnit inhandlat alla varma accesoarer och skorna har fortfarande inte kommit än så jag känner mig allmänt naken med varma kläder och inte alls med i svängarna.
Snö orsakar problem dvs att tågen inte går som de ska och för första gången som pendlare fick jag känna på det. Tåget hem var inställd pga detta "snöoväder" men vi hade turen med oss med att det gick ett nytt tåg några minuter efter det andra så vi kom hem till slut.

Nej, nu är min tid ute här, böckerna väntar! Vi hörs imorgon igen då jag har planerat att ta en paus från plugget med att -------. Berättar imorgon. ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0