All these bithday people part 2!

Gud är klockan snart lunchtid? Jag som vaknade för några ynka minuter sedan, vilket inte är bra för min del då hela den här dagen måste gå åt till kurslitteraturen. Det är så mycket att göra just nu att jag inte vet vart jag ska börja. 

Jag började med att ringa ett samtal till andra sidan jorden och snart blir det en fika på stan som hamnade på dagens "att göra" av ren impuls. En fika borde jag ändå hinna med innan skolböckerna kallar på mig. 

Idag fyller min älskade kusin år också! GRATTIS GRATTIS GRATTIS STORASYSTER ♥ 
Älskar dig så mycket.
Jag skulle egentligen varit med henne på jobbet nu men får umgås med henne efteråt (när fan ska jag hinna plugga då? Jag ignonerar verkligen den punkten så fort andra roliga saker dyker upp) 

Jag måste dra nu så jag kan börja bocka av alla saker som hela tiden kommer upp, vi ses lite senare och den här gången lovar jag att komma tillbaka :) 


                  
                   
                  
                   



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0