All these birthday people!

Hej!

Förlåt, har varit grymt upptagen sen sist med diverse olika saker men nu är jag här igen. Igår åkte vi till skolan och lämnade in våran första inlämningsuppgift som alla stressade med att hinna klart före 12.00. Jag kastade i mitt arbete i kartongen cirka 12.06, sen som vanligt.

Nu är det bara och vänta och se hur det går, wish me good luck!
Efteråt, när vi äntligen var fria från skolan tioch jag kände att jag kunde slappna av, överraskade jag A på jobbet med present och dessert. Det var ju hans födelsedag igår så vi tog en lunch tillsammans och umgicks innan han var tvungen att fortsätta jobbet.

Grattis ännu en gång A. PUSS!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0