22.11

Pic from Hayky.


Hallå!

Jag kollade igenom min blogg nyss och märker hur tråkig den har blivit den senaste tiden pga mitt tentaplugg som har hållit mig upptagen från datorn. Visserligen har jag bloggat men mest för att uppdatera om vad jag gör för er så ni inte tror att jag har gått upp i rök.

Det är bara två dagar kvar nu tills tentan är här och jag sitter tillsammans med de 197 andra klasskamraterna i Värtasalen och skriver. Efter det är den glada, köpgalna Amie tillbaka igen :) Känner jag mig rätt och om ni känner mig rätt genom bloggen kommer jag utan tvekan att "fira" detta med diverse nya inköp som jag föresten redan varit och tittat på, hehe..  

Idag har jag fortsatt plugga och försökt fått ordning på alla anteckningar från alla referenser och nu är jag som vanligt, helt slut i kroppen och stängde igenom böckerna: Nio timmar får räcker för idag.

Imorgon åker jag och tre andra tjejer till skolan och kör en heldags det-sista-att-lära-in och diskutterar om allt. Dagen kommer bli lång imorgon och jag vet inte när jag är tillbaka så jag önskar er en trevlig måndag nu istället.
Nu väntar Jersey Shore ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0