11.23

Godmorgon.

Vaknade ganska nyss från gårddagens pluggdag. Att plugga flera timmar i sträck är som en hel arbetsdag för mig. Jag förvånar mig själv hela tiden när jag faktiskt går upp när jag klockan ringer tidigt för att klä på mig och gå till stan för att plugga.

Igår var ingen annorlunda dag från de tidigare, biblioteket är mitt andra hem tills vidare och jag är glad att det finns för jag får så mycket mer gjort där.
Jag mötte upp S på stan vid 13-tiden för att få i mig något mer än bara energi dryck och banan och tog då min "lunch" och sedan fortsatte jag pluggandet här hemma.

Det snöade igår med, inte lite utan tillsammans med världens blåst. Med andra ord är det dags att byta ut skinn/höstjackorna till en tjockare/varmare..

Jag sitter fortfarande och gäspar nu och funderar på att börjar plugga lite senare idag och umgås med mitt sällskap som kom hit igår :) Det tycker jag att jag förtjänar så vi hörs lite senare.


Collage made by hayky


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0