10.42

Godmorgon.

Vaknade vid nio idag av en konstig och overklig dröm så jag steg upp istället för att försöka somna och låta drömmen "komma tillbaka till mig". Det var i för sig lika bra att jag gjorde det eftersom jag har en del och göra idag.

Seminariet igår gick bra, det var inte så farligt som jag trott innan och det kändes riktigt skönt efteråt att jag slapp komplittera med en uppsats.
Jag får ursäkta mig om min blogg kommer vara ganska tråkig och inte så högt prioriterad från och med nu fram till den 26e oktober eftersom vi har vår första tenta då.

Böcker, anteckningar, bilder, sena kvällar, energidryck och dextrosol är det som kommer underhålla mig framöver men jag ska försöka lägga ut lite klädtips och ta lite frisk luft någon dag och hitta på något kul.

Idag är jag ledig men har böcker som väntar och ikväll ska jag dra till (förmodligen) ett dansprojekt med lite gamla dansvänner. Hur längesen var det inte jag tog en dansklass? Detta kan bli riktigt kul. 

Jag kommer in lite senare och visar upp det jag handlade igår efter skolan :) Puss  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0