041010

Hallå därute!

Gud vad tidigt jag fick vakna imorse för att hinna till skolan som började klockan 8(!). Det var bäcksvart ute när jag promenerade till tåget och det är ett stort tecken på att vintern närmar sig. Jävla blåsväder också, fick kämpa för att hålla mig kvar på trottoaren.

Föreläsningen idag var halvt intressant, det handlade om Representation inom Modevetenskap - att återberätta något vi ser till andra människor.
Jag blev förvånad över att jag inte var trött där jag satt och lyssnade utan antecknade flitigt.

"Idag är det kanelbulledagen", skickar Irina som satt några rader över mig så vi sprang och köpte med oss några efter skolan. Mmm, vad goda det var fast jag måste erkänna att jag föredrar vaniljbullar mer.

För övrigt har jag hunnit träffa S och ätit middag med henne och imorgon väntar jobb på H&M för mig, alltså ännu en tidigt morgon att tvingas vara pigg.

Jag kommer in lite senare igen ♥

                     Försökte få de och se goda ut men lyckades verkligen inte med det, haha!
                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0