Ways.

Nu har jag skrivit och letat kläder heela dagen till analysen. Jag känner att det får räcka för idag och drar mig nu mot fröken Lillieborg tillsammans med Nazhdaghi för ett återseende sedan Jönköpingshelgen (eller kanske ska kalla det Kaoshelgen)

Tjejkväll står på schemat och jag känner verkligen inte får någonting annat än det så detta ser jag fram emot. Avkoppling är första prioritering ikväll (fast en tjejkväll med de kan sluta hur/vart som helst) innan jag fortsätter med skolarbetet imorgon, som säkerligen kommer hålla mig inomhus hela dagen.

Ha en underbar kväll allesammans, bilder kan komma att läggas upp när jag är tillbaka. ♥

                                                                    Bild 07/08
                 
                                                                   Streetstar 08
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0