Vintern är här!

Vilket jävla snökaos som välkomnade oss imorse! Nog älskar jag snö men inte i kombination med blåst och oväder! Det känns som att snön verkligen är här nu för att stanna, vilket jag inte är redo för än. 

Jag kom precis hem från en stadsrunda med min kära kusin och det gick inte att hålla ögonen öppna när man gick på grund av snöovädret.

Jag har så sjukt mycket att göra den här veckan också: 
[/] Läsa ut kompendiet.
[ ] Skicka in analysuppgiften på söndag.
[/] Shoppa varma kläder.
[X] Leta kurslitteratur.
[ ] Skicka Fars dag present till Pappa.
[X] Skicka efter en till present till min bror.
Detta låter inte mycket men tro mig det är det.. Ovanpå detta ska jag hinna med att umgås med Alex och Haddis som kommer hit och stannar tills nästa vecka och vem kan slappna av med sina kompisar när man har massa skolarbete att göra klart? Inte jag.
Det är redan tisdag och jag känner verkligen att jag måste ta vara på varenda minut och sekund.

Jag börjar omgående med första punkten innan jag ska iväg på Monkis V.I.P-kväll senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0