10.19

Godmorgon på er!

Fyfaan vad trött jag är, fattar inte hur jag orkade kliva ur sängen nyss. Jag bestämde mig att denna söndag skulle bli en allt så aktiv dag med mycket plugg så jag nästan ligger före i schemat.
Söndagar är en allmänt seg dag i sig så vi får se om jag lyckas med att göra det som ska göras.

Igår kväll var jag iväg och umgicks med min Shillan och Mahabad i några timmar hade det sådär roligt som vi alltid har när vi ses och efteråt åkte jag ner och mötte resten av släkten för att titta på min bror och hans "gäng" som skulle uppträda.

Självklart kom jag försent, allt försent så jag bara hann lyssna till sluttexterna på sista låten och sen var de klara.. Men av det lilla jag hörde blev jag imponerad på hur duktiga de har blivit på så kort tid.

Jag måste gå, klarar inte av att sitta här så tidigt. Puss


                    
                   

                    




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0