10 minutes shopping

Jag har sett Lanvin-kollektionen nu. Jag läste "Så här handlar du" och fick en chock över den process man ska gå igenom för att få köpa ett plagg:
         
Jag var bara tvungen att snabbt kolla in kollektionen efter denna "köpregel" och nu i efterhand förstår jag till en viss del varför det ska gå till så här. En del saker i kollektionen är riktigt snygga. En del.

Kläderna är samtidigt för fina för att användas till vardagen, för mig är nästan alla kläder (förutom herrkollektionen) ett plagg man bara kan använda en gång sen har alla sett den och därför förstår jag också varför priserna är så höga.. Det kanske är tänkt att de bara ska användas vid speciella tillfällen.

Vem skulle inte vilja ha dessa snyggingar i garderoben?

                                
                            
                          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0