AAAARRRRGGGGGHHH!

                     
JAG
ÄR

ARGGGGGGH!

Mina jäääääävla skor som aldrig kommer, vart fan är de?! Idag orkade jag inte vänta längre så avbeställde de. Jag fick världens chock sedan när jag såg vad andra kunder hade kommenterat om skorna! Här är ett litet utdrag:
              
               




Det verkar vara just de här skorna som har mest problem, kollade lite snabbt på andra och de har inte alls lika många klagomål kring leveransdatum. WHY? WHY ME?
Helvetes-internetsida! Jag ber er att aldrig beställa därifån! Snälla, gör inte det.. Ni kommer få ett lika helvetesproblem som mig!

La Redoute heter den, ni vet den där franska sidan? 
Det jobbiga är att de har massor med grymt snygga kläder och skor DÄR och det gjorde att jag struntade i att alla andra inte hade fått skorna. Jag trodde jag kunde vara ett undantag. HAHA!

               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0