School vs. Shopping.

Jag trodde aldrig att jag skulle höra mig själv säga det men idag bestämde jag mig för att stanna inne och skriva klart en uppgift som ska in snart istället för att ta min paus på Bik Bok, för att ta del av deras erbjudande.

Det är 50% i hela butiken idag och Bik Bok som har så jävligt snygga kläder, är detta som en funnen julklapp till mig själv.
"Jag börjar skriva lite och sen tar jag paus", var första planen idag.
När det sedan var dags och åka, kände jag att vad ska jag dit och göra? Jag kommer inte på någonting som jag verkligen behöver (eller jo, men det finns inte där) och de senaste klädinköpen har jag tröttnat på efter att ha använt de en gång.
Sjukt att jag sitter och tänker så. Den shoppingberoende kvinna som jag anses vara.

Det kommer fler gånger, redan nästa vecka om jag känner mig rätt. Nu ska jag fortsätta skrivningen. Vi hörs ikväll ♥

                               
                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0