The nerd.

Hallå där!

Vilken underbar, utvilad och härlig fredag jag har haft, den är inte slut än men kvällen närmar sig. Igår efter skolan mötte jag upp min man för att umgås och njuta av att båda var fria från jobb/skola de kommande timmarna.

Han ska på maskeradfest ikväll så igår fixade vi till en utklädnad för det som blev geek-style. Det kanske märks att det var mitt förslag, jag brukar ha diverse olika "nörd-detaljer" på mig under vardagen för att jag tycker det är snyggt och därför fick han också ha det.

Om ni visste hur han såg ut efter att ha dragit på sig utstyrseln! Vi skrattade så vi låg ner på golvet (bokstavligen), han passade förvånadsvärt i det och det var det som gjorde allt så roligt, hahaha. Lägger jag upp bilderna här kan jag börja hälsa hem.. Så jag låter er får skapa egna bilder, ni har sett honom.. :)

När han sedan åkte iväg till jobbet tog jag tag i (i tid den här gången) med att ordna med födelsepresenterna till min älskade lillebror som snart fyller år. Det är paket som kommer från andra sidan jorden så det krävs lite tid och justeringar.

Självklart kan jag inte berätta vad det är än utan visar det sen när han fått dem. Jo, ni tänker rätt nu, jag köpte en sak till mig också haha.

Efteråt har jag fixat lite skolsaker, fört anteckningar och läst det som ska läsas till nästa lektion (frivilligt på en fredag) så jag ska slippa göra det i sista sekund.

Nu ska jag gå och äta mat, magen skriiiker efter något. Ha det så bra ♥

Nörd-detaljer=Hett, hett, hett 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0