Sunday evening out.

Nu sticker jag strax iväg och plockar upp lite tjejer som ska med hem till Camilla för ännu ett kärt återseende med de "gamla gänget".
Fan, måste ta och hitta på ett annat ord för "oss", vi är ju inte alls gamla utan alla klasskompisar födda år -89 med undantag för Sandra Y som är 90:a och som konstant umgicks med varandra under låg, mellan och högstadiet. 

Jag har kommit underfund med att jag ingår i otroligt många flickgäng (uppemot sex styckna) av olika anledningar. Det har ingenting att göra med att jag inte passade in i alla utan jag har gjort väldigt mycket saker i mitt liv där jag har fått chansen att lära känna nya människor och där många nu står mig väldigt nära.

Oj, klockan rinner iväg och nu måste jag rusa! Bilder kommer senare ikväll ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0