R&F

Hej på er!

Jag har inte bloggat på två dagar nu men har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit. Skolan, pojkvännen, vännerna och en plåtning har tagit all min tid men imorgon lovar jag att berätta om diverse olika ärenden jag har gjort.

Jag ska bl a berätta om min plåtning jag gjorde tidigare idag i Stockholm, det var min första (har bara gjort modevisningar tidigare) och det var riktigt roligt! Tack återigen till dig Maja för att du var så snäll och fixade det till mig.

Nu ska jag äta min andra måltid för idag och se lite program som jag har missat innan jag får kvällsbesök senare :)
Puss! 

                                                 SÅ SJUKT BRA LÅT, ÄLSKAR DE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0