Mitt liv stannar upp för en stund.

Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Det är svinkallt ute och det ska tydligen bli ännu kallare inatt i Stockholm, närmare sagt -20! Hur kallare kan det bli? Man får gå ut när man verkligen måste men snart kommer man inte ens kunna göra det, om det ska bli värre väder än vad det är.

Jag har inte alls många föreläsningar kvar nu innan jag får "jullov" men under min ledighet från skolan har jag sjukt mycket att göra. En tenta, hemtenta och analysuppsats är det som kommer hålla mig upptagen under jul, tillsammans med familjen, vännerna och jul/nyårsfirande.

Hur fan ska jag hinna med allting? Jag vet helt ärligt inte hur jag ska ska klara av december/januari -månad och jag vet heller inte hur jag kommer må efter att har lyckats tagit mig igenom allting.

Bloggen kanske kommer ligga lite lågt bland mina prioriteringar här framöver men jag hoppas ni har förståelse med detta. Det kommer bli mycket tidsinställda inlägg.

Jag har bestämt mig för att börja plugga redan idag för att slippa sitta uppe hela dagarna/nätterna de sista två veckorna innan allt ska in så att jag kan ta det lugnt vissa dagar.

Idag är jag som sagt ledig men imorgon åker jag tillbaka till skolan för att se filmen "Wild Style" och sedan ha föreläsning om "MTV: Fashion, style, mucisvideos". Läääääängtar, kommer bli grymt intressant att se/lyssna på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0