Marshal Teddy Daniel

Är mitt uppe i en filmpaus just nu och tänkte kika in här för att skriva lite. Ni ska se hur fint vi har det här hemma just nu, nästan alla julsaker är framplockade och dekorerade, julmusik har spelats, vi har ljus tända överallt, julmust och godis har vi också självklart njutits av. Åh, vad jag är så kär i julen!

Imorgon är det första advent, vilket är helt sjukt. Det är inte alls långt kvar till julafton då och det känns lite skrämmande på något sätt. Vill inte att 2010 ska ta slut, har haft det så underbart i år! Jag vill heller inte stressa igenom hela julen med att inte hinna göra allt jag vill/planerat.

Samtidigt ska de bli skönt att dagarna går lite så man får "jullov" från skolan och att alla vännerna kommer tillbaka till stan från sin pluggorter så vi mysa och umgås MASSOR!

Min paus får vara över nu, måste fortsätta studera Leonardos filmkostym i Shutter Island, dvs hålla på med skoluppgiften på en lördag :)

Puss!

       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0