Leveransbesked.

Jag är så SJUKT ARG JUST NU! Det handlar självklart om mina skor, de som aldrig tycks komma till mig (varför lyssnade jag inte till de andras kommentarer och struntade i att skicka efter de?).

I onsdags frågar Antonella mig om jag fått de än? Nej, var mitt svar. När jag sedan var hemma på kvällen efter en skoldag, går jag in och tittar min mail och ser att de har skrivit till mig. ÄNTLIGEN, tänker jag och öppnar det raskt.

"Bonjour Aminata, vi har ett nytt leveransbesked angående din beställning.
Leverans: Skickas senast 10 DEC."

Skickas senast är det enda jag ser och tänker ÄNTLIGEN är de snart här! Nu i efterhand har jag tänkt om det verkligen var så det stod i mailet och gått in för att dubbelkolla. Det är ju inte alls vad de säger.
Jag lurade mig själv eftersom de bara menar att den 10 DEC kommer ett nytt leveransdatum!

Jag tyckte skorna var grymt snygga och verkade sköna - därför skickade jag efter de! Jag vet fan inte om de är värda att vänta två månader på längre! Har sett massooor med fina skor på andra internetsidor och i affärer som jag kunnat få mycket snabbare hem till mig.

Vad fan gör jag? Kommer jag ens få de?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0