Lanvin Fashion Show

Idag, nu, klockan 08.00 drar Lanvins fashion show igång inne på H&Ms hemsida (om jag har förstått rätt) och imorgon finns kollektionen ute i H&M-butikerna.

Jag ser det framför mig; Den långa väntan innan butikerna öppnar portarna, kaoset under, kaoset efter och översvämningen av H&M-kunder och Lanvin-fans som gör allt för att få tag i ett stycke designplagg.

Nog skulle jag också kunna köpa mig ett utav hans kläder/accesoarer när jag har sett de och verkligen fastnat för något plagg. Vad jag har hört av folk så är de inte värda den dyra pengen de flesta plaggen ligger på, det mesta ser "hemgjort/pysselaktigt" ut.

KLICKA HÄR för att komma till showen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0