L. DiCaprio

Skolarbetet kommer hålla mig upptagen de närmaste timmarna idag. Det är så mycket som ska göras, ordnas, fixas, letas upp men jag har lyckats hitta den mesta informationen men nu ska jag få ner allt i rätt ordning. Svårt. Jättesvårt.

Uppgiften som vi har är följande: Att författa en filmanalys á 5 sidor som behandlar represntationen av maskulinitet med fokus på mode och filmkostym i en eller ett par valfri(a) film(er) eller TV-produktion(er).

Sedan ska analysen utgå från 1/7 frågor som vi får välja mellan och jag valde:
Fokusera på tre filmer i vilka en och samma framstående manlig filmstjärna spelar huvudrollen och analysera representationen av honom i termer av filmkostym. 

Mannen blev Leonardo DiCaprio.

                                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0