Kaos var förnamnet.

Hej!

Jag sitter här helt stressad när jag skriver detta eftersom jag har så sjukt mycket att göra fram tills på söndag och vet, helt ärligt, inte om tiden kommer räcka till.
Kom precis hem från tandläkaren för att fortsatta göra om den gamla lagningen som de började med förra gången.

Min man var här tidigare och sällskapade mig i denna vinterkyla, vi sov som stockar idag vilket jag har lite panik över.
"Vi tittar på filmer och ser på musikvideos i den nya kursen". Det är det enda roliga med analysuppsatsen vi ska skicka in på söndag kl 12.
Nog är den svår och förstå men det värsta av allt är nog att vi fick ut uppgiften/frågorna IGÅR.
Det är meningen att ingen i klassen ska ha något liv i helgen, det är meningen att vi stressa ihop en bra analys på fyra dagar fast läraren inte kommer ge någon feedback (undrar om hon ens kommer öppna de).

Det slutar inte här, mina kära vänner är hemma och hälsar på. HUR FAN SKA JAG HINNA MED ALLTING?
Kan någon typ stanna upp tiden för ett tag?
Vi skämtade lite smått i skolan igår att vi ville hamna i koma och vakna upp på måndag men nu börjar jag fundera på hur jag skulle kunna göra det på rikgit.

Jag mååååste verkligen dra nu, hör av mig när jag kan. ♥ 

                                Paniken kring skolan ligger högt upp. Skjut mig snälla. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0