I got it!

"Det ena paketet har kommit nu", fick jag i ett sms av mamma tidigare.
När jag kom hem låg det soffan. Det ena efterskickade paketet till mig men som jag inte kan visa eller berätta för er om.
Det har att göra med min brors kommande födelsedag, när jag skickade efter hans presenter skickade jag även efter en liknande till mig..

Ni anar inte hur snygg den är! Jag älskar den. Vill så gärna att ni ska se den men jag får hålla ut till efter nästa vecka. Hoppas hans presenter hinner komma till hans dag.
Jag passar på att gratulera min kusin som fyller 21 år idag! Grattis Simon! ♥

Min älskade bror som betyder så mycket för mig och som tar hand om mig. ♥
(här är vi i London på väg hem från Australien)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0