"Female trouble"

Godkväll.

Jag är hemma sedan några timmar från skolan men som jag inte lyckades komma upp till. Jag stannade kvar i den varma sängen istället för att ge mig ut i kylan för att se film. Igår hyrde vi den Oscarbelönade "Precious"-filmen.
Den har fått så bra recensioner av tidningar och filmkritiker och som då också lockade oss att hyra den. Det är sinnesjukt hur en mamma och pappa kan behandla sitt barn som de gör i filmen! Jag och A satt tysta under hela filmen och gav varandra endast blickar vid de groteska scenerna.
Den var bra men jag ville veta mer om hur det gick för alla mot slutet.

Framåt eftermiddagen, när jag och Antonella skulle åka hemåt gick det som man anade med tågresan - åt helvete!
"Signalfel", orsakade 45 minuters försening eftersom vi var tvungna att köra i snigelfart. Det tillsammans med ett fullsatt tåg slutade i panik och att man ännu mer vill därfrån.

Imorgon åker jag tillbaka för att se filmen "Female trouble" och sedan föreläsning. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0