Erotikon.

Hej!

Idag var jag ledig från skolan och hade från början inte någonting planerat för dagen men så fort jag vaknade dök alla möjliga ärenden upp som har gjort mig upptagen hela dagen och därför är det inte förrän nu som jag sätter mig ner här och skriver lite.

Igår blev det en tolv-timmars-skoldag för mig (helt normalt för andra men sjukt jobbigt för mig) och kunde knappt hålla ögonen öppna när jag äntligen kom hem och satte mig vid tv:n.

Vi såg på ännu en stumfilm igår, Erotikon hette den och var 1920-talets storfilm. Denna gång var det åtminstonde bakgrundsmusik till filmen och den jobbiga tystnaden i biosalen försvann helt. Handlingen var mysig och rolig så det var inte så farligt att se den..

Imorgon åker jag tillbaka till skolan igen för att ha ännu en lång skoldag men jag ska försöka hinna med ett inlägg under dagen.

Vi hörs mer imorgon, har bråttom iväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0