Deadline!

Klockan närmar sig strax 11.00 och jag blev precis klar med mitt utkast till Filmanalys. Utkast kanske jag inte ska kalla det, det slutade på fyra sidor när det ska vara på fem sen i Januari när den ska in på riktigt.
Jag är helt slut, det har gått så dåligt med att hitta kurslitteratur och andra källor men jag är lättad över att jag nästan har två månader på mig att fixa med den.

Igår tog jag min paus från analysen med Alex, Adris och Anja hemma hos systrana. Gud vad skönt det var och komma ut från hemmet lite och återigen få skratta och mysa med vännerna. När de andra gick mot stan sedan för en utgång, traskade jag hemåt för att fortsätta plugga.. Ja, ni hörde rätt om "min lördagkväll fick sluta där" och jag kavlade istället upp ärmarna och fortsatte med skrivningen.

Jag är dödstrött nu eftersom jag fick vakna tidigt idag för finjustera det sista.. Jag kommer tillbaka lite senare, mer sömn väntar nu!  ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0